home

kategorie

Vyhledávání Rozšířené vyhledávání

Givt

 


Maskot

Facebook

 


 

 


Kalendář akcí

< Prosinec 2017 >
Po Út St Čt So Ne
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
Zobrazit vše

OdběryPokud máte zájem o pravidelné informace o novinkách na našich stránkách, zaregistrujte se k odběru právě zde.



Počet odběratelů: 49Úprava odběrů

143

Ti co bydlí nejblíže, přijíždějí nejpozději.

Počet vyučovacích hodin: 40

Pro koho je kurz určen: pedagogičtí pracovníci (pedagogové, speciální pedagogové, asistenti pedagoga, vychovatelé, řídící pracovníci škol) z MŠ a škol zřízených podle § 16 odst. 9, rodiče těchto dětí

Obsah kurzu je zaměřen na: děti s PAS předškolního věku a žáky s PAS s přidruženým různým stupněm mentálního postižení

Cíl kurzu: Naučit pedagogické pracovníky aplikovat metodiku strukturovaného učení při vzdělávání žáků s poruchou autistického spektra (PAS). Správně využít dostupné nástroje speciálně pedagogické diagnostiky k ohodnocení schopností, vědomostí a dovedností žáků s PAS, které lze využít při tvorbě individuálního vzdělávacího plánu (IVP). Využít metodiku strukturovaného učení při nácviku funkční komunikace, sebeobsluhy a volnočasových aktivit. Seznámit pedagogické pracovníky s možnostmi zvládání náročného chování žáků s PAS. Součástí kurzu je přímá práce s dětmi, pořízení videozáznamů, na jejichž základě bude vyhodnocena. Po přímé práci s dětmi vypracují frekventanti závěrečnou zprávu, ve které popíší svou práci. Naučí se zaznamenávat práci s žáky, vyhodnocovat záznamy a na jejich základě vytvořit osnovu pro individuální vzdělávací program. Součástí kurzu je prezentace praktických zkušeností frekventantů (videozáznam + dokumentace) pod vedením lektorů. Součástí kurzu je bohatá prezentace pomůcek a videozáznamů, včetně konkrétních praktických cvičení účastníků.

Program:

Speciálně pedagogická diagnostika, ohodnocení schopností dítěte, využití edukačně hodnotícího profilu, dokumentace.

Komunikace u žáků s PAS – základy metodiky nácviku alternativní a augmentativní komunikace žáků s PAS, vývojová specifika u žáků s PAS.

Volný čas, náměty pro využití volného času u žáků s PAS – metodika tvorby a nácviku volnočasových aktivit ve vzdělávání žáků s PAS.

Sebeobsluha u žáků s PAS, metodika nácviku, procesuální schémata – jsou popsány obtíže při nácviku sebeobsluhy u žáků s PAS, možnosti vhodné podpory, tvorba procesuálních schémat.

Zvládání náročného chování u žáků s PAS – popis náročného chování u žáků s PAS, možnosti jeho zvládání, základní role prevence, kazuistiky

Aplikace strukturovaného učení, kazuistika – frekventanti se ve skupinách seznámí s charakteristikou žáka, se kterým budou při kurzu pracovat.

Individuální nácvik, samostatná práce žáků s PAS – práce ve třídě pod vedením lektorů, tvorba dovedností nutných pro individuální nácvik a samostatnou práci, popis a zhodnocení práce frekventantů v jednotlivých skupinách

Nácvik funkční komunikace s vizuální podporou u žáků s PAS - práce ve třídě pod vedením lektorů, tvorba dovedností nutných pro nácvik komunikace, popis a zhodnocení práce frekventantů v jednotlivých skupinách

Tvorba a nácvik volnočasových aktivit při vzdělávání žáků s PAS - práce ve třídě pod vedením lektorů, tvorba dovedností nutných pro nácvik volnočasových aktivit, popis a zhodnocení práce frekventantů v jednotlivých skupinách

Vzdělávání metodikou strukturovaného učení – prezentace frekventantů, diskuse

Tvorba zprávy o přímé práci se žáky – práce ve skupinách, konzultace s lektory

Zpracování edukačně hodnotícího profilu (EHP) v počítačovém vyhodnocení, na jeho základu pak tvorba individuálního vzdělávacího plánu

Cena: 4.900,-

 
Poslední aktualizace 03.12.2017 21:27:39 stránky tvořeny pomocí systému WPublisher (C)1999-2017 Všechna práva vyhrazena.