home

Facebook

 


 

 


Kalendář akcí

< Září 2017 >
Po Út St Čt So Ne
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
Zobrazit vše

OdběryPokud máte zájem o pravidelné informace o novinkách na našich stránkách, zaregistrujte se k odběru právě zde.



Počet odběratelů: 49Úprava odběrů

112

Závěr je okamžik, kdy už člověka nebaví přemýšlet.

Výběrové řízení na pozici vedoucí osobní asistence - 1,00 HPP

 Výběrové řízení na pozici vedoucí osobní asistence - životopisy a motivační dopisy je možné zasílat do 6.8.2017 na reditel@apla-jm.cz.


 

Výběrové řízení na pozici vedoucí služby osobní asistence - HPP 1,00

-          hledáme pracovníka, který by mohl nastoupit na pozici sociálního pracovníka osobní asistence (termín co nejdříve po ukončení VŘ), jehož pozice by se od 1.10.2017 změnila na pozici vedoucího osobní asistence.

 

-          hledáme pracovníka, který má:

-          zkušenost s osobní asistencí

-          zkušenost s vedením lidí

-          organizační schopnosti - aktivní přístup

-          schopnost jak samostatné tak i týmové práce

-          základní orientaci v právních předpisech (z. 108/2006 Sb. atd.)

-          výborné komunikační schopnosti - výborný písemný i slovní projev - schopnost diplomatického řešení situací

-          splněnou kvalifikaci pro výkon sociálního pracovníka dle zák. 108/2006 Sb.

 

-          co budete dělat:

-          v první fázi se bude seznamovat s chodem služby na pozici sociálního pracovníka

-          od 1. 10. 2017 nastoupí na pozici vedoucí osobní asistence

-          zodpovídat za chod služby (zajištění asistencí, přijímání pracovníků, jednání s klienty, vedení porad apod.)

-          pracovat dle standardů služby, tvořit je a aktualizovat

-          podílet se na finančním a projektovém řízení služby

-          podílet se na propagaci služby

-          pracovat s klienty v jejich přirozeném prostředí (terénní práce)

 

-          co můžeme nabídnout:

-          práci na HPP - úvazek 1,00

-          přátelský pracovní kolektiv - dobré pracovní zázemí ve stabilní neziskové organizaci

-          pružnou pracovní dobu

-          další vzdělávání soc. pracovníka

-          supervizi

-          5 týdnů dovolené

-          odpovídající fixní finanční ohodnocení plus odměny a osobní ohodnocení

 

Váš životopis spolu s motivačním dopisem zasílejte, prosím, na email: reditel@apla-jm.cz a to do termínu 6.8.2017. Poté bude s vybranými osobami proveden osobní pohovor.

 

Tomáš Dostál

ředitel Paspoint, z.ú.

KomentářeČlánek zatím nebyl komentován

Komentáře jsou povoleny pouze pro registrované uživatele. Prosím přihlašte se nebo se zaregistrujte.

 
Poslední aktualizace 11.09.2017 13:05:08 stránky tvořeny pomocí systému WPublisher (C)1999-2017 Všechna práva vyhrazena.